گیفت کارت استیم

تحویل سریع: کمتر از 15 دقیقه
گیفت کارت استیم یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای خرید بازی‌ها و محتوای دیجیتال در پلتفرم استیم است. این کارت‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند که بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، به راحتی از فروشگاه استیم خرید کنند. ما در گیمیتو امکان خرید گیفت کارت استیم در ریجن های آمریکا و اروپا را برای شما فراهم کرده ایم.

021-91093631

مشاوره قبل از خرید

لطفا قبل از خرید به ریجن گیفت کارت و مبلغ دلاری گیفت کارت دقت فرمایید!

تحویل سریع

کمتر از 15 دقیقه

خرید مطمئن و راحت

درگاه مورد تایید بانک مرکزی

ساعات کاری

9 صبح الی 12 شب

قانونی و ایمن

گارانتی 24 ساعته گیمیتو

گیفت کارت استیم

سوالات رایج کاربران

جواب تمام سوالات شما قبل از خرید اینجاست :

چگونه به شما اعتماد کنیم؟
گیمیتو یکی از قدیمی ترین و هوشمند ترین شرکت های ارائه سرویس های بین المللی در ایران میباشد و دارای مجوز اینماد و مهم تر از آن ایجاد بستر ایمن و مطمئن برای انجام تراکنش های مالی افراد میباشد. اگر سوالی ذهنتان را درگیر کرد تعلل نکنید و از کارشناسان ما بپرسید.
مدت زمان تحویل سفارش چقدر میباشد؟
با توجه به تنوع بالای محصولات و تفاوت زمان صدور، در توضیحات کوتاه هر محصول مدت زمان تحویل آن ذکر شده است. (زیر قیمت محصولات در حالت موبایل و بالا سمت راست در حالت دسکتاپ)
چگونه میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
معمولا سفارشات کمتر از زمان اعلام شده ، برای کاربر ارسال میشود. اما در صورتی که سفارش خود را دریافت نکردید میتوانید با پشتیبانی تلفنی و تیکتی سایت در ساعات کاری ارتباط برقرار نمایید.
احراز هویت به چه صورت است؟
احراز هویت در سایت گیمیتو به صورت اتوماتیک و لحظه ای انجام میشود. هر شخص میتواند با استفاده از کارت های به نام خود اقدام به استفاده از سرویس های گیمیتو کند. این مورد نیز به دستور مقام قضایی برای جلوگیری از سواستفاده هکر های اینترنتی و عدم استفاده از کارت بانکی افراد دیگر در خرید های اینترنتی میباشد. گیمیتو امنیت شما را تضمین میکند!

گیفت کارت استیم

هر آن چیزی که درباره این گیفت کارت باید بدانید

گیفت کارت استیم | Steam Gift Card

طرفداران بازی کامپیوتری برای اینکه بتوانند به آخرین بازی‌های روز دنیا دسترسی داشته باشند، باید از نرم افزار استیم استفاده کنند. این نرم افزار دروازه دنیای بازی‌های کامپیوتری می‌‌باشد و شما با خرید گیفت کارت استیم به امکانات بسیار زیادی دست پیدا خواهید کرد. ❤ برای ارتباط با دیگر بازیکنان و یا پیش خرید بازی‌های مورد انتظار می‌توانید از اعتبار حساب استیم خود استفاده کنید، در ادامه با مزایای اعتبار حساب استیم بیشتر آشنا خواهید شد. در سایت گیمیتو با توجه ریجن اکانت خود می‌توانید گیفت کارت مورد نظر خود را انتخاب کنید و در کوتاهترین زمان ممکن آن را دریافت کنید.

مهمترین مزایای گیفت کارت استیم

اگر به تازگی استیم را نصب کردید و از بازی‌های رایگان استفاده می‌کنید، متوجه شدید که برای دسترسی به برخی بخش‌ها محدود هستید که با خرید گیفت استیم ارزان مشکل شما حل خواهد شد. با این حال اگر بخواهیم یک بررسی نگاه اجمالی به مزایای گیفت کارت استیم داشته باشیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم.

  • تمامی بازی‌های شما به صورت خودکار آپدیت خواهد شد
  • در صورتی که بخواهید بازی LAN انجام دهید با هم تیمی های خود از طریق استیم ارتباط صوتی دقیق و بدون لگ خواهید داشت
  • برای استفاده از بازی‌های پریمیوم و پولی چالشی ندارید و به سادگی داخل خود استیم هر بازی را نصب میکنید.
  • برای خرید درون برنامه ای هر بازی می‌توانید از اعتبار حساب استیم خود استفاده کنید
  • میتوانید به دوستان پلیر خود اعتبار هدیه دهید تا اکانت کاربری خود را ارتقا دهند
  • برخی از تخفیف های ویژه خرید بازی در دسترس شما قرار خواهد گرفت که برای اطلاع بیشتر می‌توانید از بخش Shopping استفاده کنید.
  • برای به دست آوردن آیتم‌های پیشرفته بازی‌های رایگان مانند WOW و یا Doat به اعتبار استیم نیاز خواهید داشت، کسانی که ست آرکانا خریداری می‌کنند این موضوع را به خوبی درک خواهند کرد.
  • می‌توانید اعتبار خود به استیم ولت یا گلوبال ولت نیز اضافه کنید و از خرید بدون مالیات نیز بهره‌مند شوید.

خرید گیفت کارت استیم گلوبال با گیفت کارت استیم معمولی چیست؟

اگر به سایت‌های بین المللی خرید گیفت کارت سر بزنید با عبارت « Steam Global Gift Card » روبرو خواهید شد. معمولا کسانی که ریجن استیم خود را نمیدانند می‌توانند با خرید گیفت کارت گلوبال هر نوع ریجنی را شارژ کنند. اما در حال حاضر شرایط اندکی فرق کرده است و گیفت کارت گلوبال در اکانت هایی که ریجن روسیه، آمریکا، ترکیه و آرژانتین دارند ثبت نمی‌شود. به همین دلیل نیز گیفت کارت گلوبال استیم در یک بخش کاملا مجزا ارائه می‌شود و کاربرانی که قصد خرید گیفت کارت استاندارد استیم دارند، می‌توانند از این صفحه استفاده کنند. حتی کسانی که ریجن اکانت استیم آن ها ترکیه و آرژانتین می‌‌باشد با استفاده از گیفت کارت استیم آمریکا می‌توانند آن را شارژ کنند.

پس از اعمال قوانین جدید روی حساب‌‎های گلوبال استیم، مالیات نیز بر اساس کشور آمریکا محاسبه می‌شود و از موجودی اصلی در هنگام خرید کسر خواهد شد. در گذشته محبوبیت حساب گلوبال استیم به این دلیل بود که هیچ مالیاتی در خرید بازی پرداخت نمیکردند که در حال حاضر این امتیاز نیز لغو شده است. در صورتی که از حساب گلوبال استیم استفاده می‌کنید حتما در بخش FAQ مرتبط با آن قوانین جدید آن را بررسی کنید تا حساب کاربری شما دچار مشکل نشود. در حال حاضر تنها مزیت گیفت کارت گلوبال استیم و به نسبت حساب استاندارد فعال سازی ساده آن است.

سوالات متداول | FAQ

 

گیفت کارت استیم چیست؟

گیفت کارت استیم یک کد 15 رقمی دیجیتال است که پس از ثبت در اکانت کاربری استیم موجب افزایش موجودی حساب افراد می‌شود. با استفاده از گیفت کارت استیم افراد می‌توانند انواع بازی پولی و خدمات ارتباطی ویژه استیم را استفاده کنند.

نحوه استفاده از گیفت کارت استیم به چه صورت است؟

برای این منظور کافیست که وارد سایت اصلی و یا نرم افزار استیم شوید، سپس به دنبال بخش “Add Funds to Your Steam Wallet” بگردید و آن را انتخاب نمایید. در صفحه جدید روی گزینه “Redeem a Steam Gift Card or Wallet Code” بزنید  تا از شما درخواست وارد کردن کد گیفت کارت استیم کند و در نهایت نیز روی “Continue” بزنید تا اعتبار به حساب شما اضافه شود.

گیفت کارت استیم رایگان و گیفت کارت استیم ارزان وجود دارد؟

نزدیک به 90 درصد انواع گیفت کارت‌های استیم ارزان و یا رایگان در دسته بندی گیفت کارت هکی قرار دارند که در صورت فعال سازی امکان مسدود شدن حساب کاربری فرد وجود دارد. برخی مواقع خاص مسابقات مختلفی در استیم برگذاری می‌شود که افراد با پیروزی در آن کد گیفت کارت استیم یورو و یا کد گیفت کارت استیم گلوبال را به صورت هدیه دریافت می‌کنند.

 

بهترین سایت خرید گیفت کارت استیم چیست؟

در حال حاضر سایت گیمیتو به عنوان بهترین سایت فروش گیفت کارت فارسی زبان شناخته می‌شود. چرا که قیمت ها به صورت کاملا رقابتی تعریف شده و خرید افراد به صورت کاملا قانونی و امن انجام می‌شود.

خرید گیفت کارت استیم با تتر امکان پذیر است؟

به تازگی استیم خدمتی اضافه کرده است که شما با پرداخت تتر می‌توانید گیفت کارت استیم تهیه کنید. دقت کنید که برای این روش نیاز به تراست ولت و تتر بر روی شبکه ترون دارید. در صوتی که کارمزد معاملات خود را محاسبه کنید این روش بسیار گران است.

دیدگاه کاربران
افزودن نظر جدید
هنوز هیچ بررسی وجود ندارد.
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.
  • بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

0 امتیاز
از 0 نقد و بررسی کاربران
0
0
0
0
0
با نوشتن نظرات، دیگران را برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.