گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن یکی از بهترین گزینه‌ها برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی است. با استفاده از این کارت، شما می‌توانید به راحتی از فروشگاه پلی استیشن خرید کنید و به دنیای گسترده‌ای از بازی‌ها، اشتراک ها و محتوای دیجیتال دسترسی پیدا کنید. گیفت کارت های موجود در شرکت گیمیتو، ریجن های آمریکا، انگلیس، امارات و … میباشد. شما میتوانید این ریجن ها را در مقادیر و قیمت ها متفاوت تهیه کنید.

 

021-91093631

مشاوره قبل از خرید

لطفا قبل از خرید به ریجن گیفت کارت و مبلغ دلاری گیفت کارت دقت فرمایید!

تحویل سریع

کمتر از 15 دقیقه

خرید مطمئن و راحت

درگاه مورد تایید بانک مرکزی

ساعات کاری

9 صبح الی 12 شب

قانونی و ایمن

گارانتی 24 ساعته گیمیتو

گیفت کارت پلی استیشن

صاف

قیمت: 83,000 تومان16,550,000 تومان

سوالات رایج کاربران

جواب تمام سوالات شما قبل از خرید اینجاست :

چگونه به شما اعتماد کنیم؟
گیمیتو یکی از قدیمی ترین و هوشمند ترین شرکت های ارائه سرویس های بین المللی در ایران میباشد و دارای مجوز اینماد و مهم تر از آن ایجاد بستر ایمن و مطمئن برای انجام تراکنش های مالی افراد میباشد. اگر سوالی ذهنتان را درگیر کرد تعلل نکنید و از کارشناسان ما بپرسید.
مدت زمان تحویل سفارش چقدر میباشد؟
با توجه به تنوع بالای محصولات و تفاوت زمان صدور، در توضیحات کوتاه هر محصول مدت زمان تحویل آن ذکر شده است. (زیر قیمت محصولات در حالت موبایل و بالا سمت راست در حالت دسکتاپ)
چگونه میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
معمولا سفارشات کمتر از زمان اعلام شده ، برای کاربر ارسال میشود. اما در صورتی که سفارش خود را دریافت نکردید میتوانید با پشتیبانی تلفنی و تیکتی سایت در ساعات کاری ارتباط برقرار نمایید.
احراز هویت به چه صورت است؟
احراز هویت در سایت گیمیتو به صورت اتوماتیک و لحظه ای انجام میشود. هر شخص میتواند با استفاده از کارت های به نام خود اقدام به استفاده از سرویس های گیمیتو کند. این مورد نیز به دستور مقام قضایی برای جلوگیری از سواستفاده هکر های اینترنتی و عدم استفاده از کارت بانکی افراد دیگر در خرید های اینترنتی میباشد. گیمیتو امنیت شما را تضمین میکند!

گیفت کارت پلی استیشن

هر آن چیزی که درباره این گیفت کارت باید بدانید

پلیرهای حرفه‌ای برای اینکه بتوانند از آخرین بازی‌های روز دنیا استفاده کنند، نیاز به گیفت کارت پلی استیشن دارند. بدون داشتن شارژ اکانت پلی استیشن انجام برخی از بازی‌های روز دنیا امکان پذیر نیست. کد گیفت کارت پلی استیشن باید به صورت قانونی و معتبر از شرکت اصلی تهیه شود، در غیر این صورت اکانت شما ممکن است با مشکلاتی رو به رو شود. سایت گیمیتو نیز برای پلیرهای ایرانی امکان خرید گیفت کارت پلی استیشن ۵ و ۴ را فراهم کرده است.

کافیست کشور مورد نظر خود را از بین آمریکا، آلمان، انگلیس و امارات انتخاب کنید و در نهایت مبلغ شارژ آن را تعیین کنید. از 1 دلار تا 200 دلار گیفت کارت پلی استیشن موجود است و پس از تایید خرید در کمتر از 15 دقیقه کد گیفت کارت ارسال می‌شود تا از فروشگاه پلی استیشن کنسول خود استفاده کنید و به دنیای بازی های روز دنیا وارد شوید. ❤

مزایای خرید گیفت کارت و استفاده از  Play Station Store

  • دسترسی به پرطرفدار و جدید ترین بازی های روز دنیا
  • می‌توانید گیفت کارت خود را هدیه بدهید
  • نصب بازی به صورت کاملا قانونی
  • امکان خرید اشتراک پلی استیشن پلاس با گیفت کارت های پلی استیشن

خرید گیفت کارت پلی استیشن | قیمت گیفت کارت پلی استیشن

خرید گیفت کارت پلی استیشن با اهداف بسیار متفاوتی انجام می‌شود، اما نکته ای که در همه مشترک است، بررسی قیمت گیفت کارت می‌‌باشد. دقت کنید که قیمت گیفت کارت پلی استیشن با توجه قیمت دلار، مبلغ مورد انتخاب شما مشخص خواهد شد. اگر یک گیفت کارت قیمت خیلی پایینی داشت به معنی تخفیف در خرید نیست، بلکه به معنی امکان غیرقانونی بودن آن گیفت کارت است.

نحوه تشخیص گیفت کارت پلی استیشن اصلی

قبل از هر چیزی بدانید که ما چیزی تحت عنوان گیفت کارت پلی استیشن رایگان نداریم، با این حال اگر یک فروشگاه شرایط زیر را داشت برای خرید گیفت کارت پلی استیشن انتخاب مناسبی است.

  • اعتبار و خوشنامی فروشگاه
  • قیمت منصفانه
  • ارسال سریع
  • پشتیبانی قوی
  • تنوع ریجن / کشور
  • درگاه پرداخت امن

سوالات پرتکرار

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

گیفت کارت پلی استیشن یک کد 12 رقمی است که به واسطه آن اکانت پلی استیشن خود را به صورت دلاری شارژ می‌کنید. پس از فعال سازی گیفت کارت امکان خرید انواع بازی ها و خدمات پلی استیشن وجود دارد.

آیا امکان بررسی موجودی اکانت پلی استیشن وجود دارد؟

برخی مواقع درخواست خرید افراد تایید می‌شود اما موجودی آن در حساب کاربری قابل مشاهده نیست. برای این منظور یک بار از حساب کاربری خود خارج شوید و سپس از طریق بخش “Account Settings” به دنبال گزینه “Balance” بگردید و موجودی حساب کاربری خود را بررسی نمایید.

تفاوت ریجن های اصلی گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

دقت کنید که ریجن حساب کاربری شما شما در پلی استیشن تعیین کننده ریجن شما می‌‌باشد. در صورتی که قصد تغییر ریجن اصلی حساب کاربری خود را دارید، باید اکانت جدیدی با ریجن مدنظر خود بسازید.

آیا هنگام ثبت کد گیفت کارت پلی استیشن نیاز به برنامه تغییر دهنده آیپی داریم؟

برخی مواقع افراد نمی‌توانند گیفت کارت خود را ثبت کنند و این موضوع یک دلیل بیشتر ندارد و آن هم عدم دسترسی به اینترنت بین الملل است. اگر بتوانید از طریق مودم و تغییرات DNS آن به اینترنت بین الملل وصل شوید، آسودگی بیشتری تجربه می‌کنید.

دیدگاه کاربران
افزودن نظر جدید
    • هدایت مسلمی

      توصیه میکنم ممنون از شما

      آیا این نظر برای شما مفید بود؟
      • واحد پشتیبانی

        درود بر شما. ممنون از لطفتون

        آیا این نظر برای شما مفید بود؟
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.
  • بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

5.00 امتیاز
از 1 نقد و بررسی کاربران
1
0
0
0
0
با نوشتن نظرات، دیگران را برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.