گیفت کارت آمازون

تحویل سریع: کمتر از 15 دقیقه

گیفت کارت آمازون یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌ها برای خرید آنلاین در وب‌سایت آمازون است. این کارت‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند که به راحتی و بدون نیاز به استفاده از کارت‌های اعتباری، محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند. در حال حاضر در سایت گیمیتو، گیفت کارت آمازون در ریجن های آمریکا، امارات، انگلیس و کانادا ارائه میشود.

021-91093631

مشاوره قبل از خرید

لطفا قبل از خرید به ریجن گیفت کارت و مبلغ دلاری گیفت کارت دقت فرمایید!

تحویل سریع

کمتر از 15 دقیقه

خرید مطمئن و راحت

درگاه مورد تایید بانک مرکزی

ساعات کاری

9 صبح الی 12 شب

قانونی و ایمن

گارانتی 24 ساعته گیمیتو

سوالات رایج کاربران

جواب تمام سوالات شما قبل از خرید اینجاست :

چگونه به شما اعتماد کنیم؟
گیمیتو یکی از قدیمی ترین و هوشمند ترین شرکت های ارائه سرویس های بین المللی در ایران میباشد و دارای مجوز اینماد و مهم تر از آن ایجاد بستر ایمن و مطمئن برای انجام تراکنش های مالی افراد میباشد. اگر سوالی ذهنتان را درگیر کرد تعلل نکنید و از کارشناسان ما بپرسید.
مدت زمان تحویل سفارش چقدر میباشد؟
با توجه به تنوع بالای محصولات و تفاوت زمان صدور، در توضیحات کوتاه هر محصول مدت زمان تحویل آن ذکر شده است. (زیر قیمت محصولات در حالت موبایل و بالا سمت راست در حالت دسکتاپ)
چگونه میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
معمولا سفارشات کمتر از زمان اعلام شده ، برای کاربر ارسال میشود. اما در صورتی که سفارش خود را دریافت نکردید میتوانید با پشتیبانی تلفنی و تیکتی سایت در ساعات کاری ارتباط برقرار نمایید.
احراز هویت به چه صورت است؟
احراز هویت در سایت گیمیتو به صورت اتوماتیک و لحظه ای انجام میشود. هر شخص میتواند با استفاده از کارت های به نام خود اقدام به استفاده از سرویس های گیمیتو کند. این مورد نیز به دستور مقام قضایی برای جلوگیری از سواستفاده هکر های اینترنتی و عدم استفاده از کارت بانکی افراد دیگر در خرید های اینترنتی میباشد. گیمیتو امنیت شما را تضمین میکند!

گیفت کارت آمازون

هر آن چیزی که درباره این گیفت کارت باید بدانید

گیفت کارت آمازون | Amazon gift card

اگر تمایل دارید که از بزرگترین فروشگاه آنلاین دنیا خرید انجام دهید، قطعا به آمازون نیاز خواهید داشت. در چند سال اخیر خرید از آمازون برای ایرانی‌ها بسیار ساده شده است، چرا که خدمات دیجیتالی در لحظه منتقل می‌شود و از طرفی محصولات فیزیکی نیز به روش‌های مختلف به دست ما ایرانی‌ها خواهد رسید. در مجله گیمیتو به صورت ویژه در مورد روش‌های دریافت کالا از آمازون صحبت کردیم که می‌توانید از آن استفاده کنید.

مزایای خرید گیفت کارت آمازون از گیمیتو

مهمترین مزایای خرید گیفت کارت از گیمیتو تحویل فوری و آنی محصول مورد نیاز شما در کمتر از 15 دقیقه است. از طرفی خرید شما به صورت کاملا قانونی و امن انجام می‌شود و برای ردیم کردن گیفت کارت خود هیچ مشکل و چالشی نخواهید داشت. با این حال از مهمترین مزایای گیفت کارت آمازون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • خرید لایسنس و کد فعال سازی شرکت مایکروسافت مانند ویندوز، آفیس و …
  • امکان خرید محصولات فیزیکی اپل از اپ استور معتبر
  • خرید انواع کتاب، مقالات و همچنین تحقیقات معتبر دانشگاهی و آکادمیک
  • خرید موزیک اورجینال با کیفیت بالا
  • امکان خرید در تخفیفات بزرگ مانند Black Friday
  • خرید انواع محصولات از سایت آمازون

دقت کنید که مزایای خرید گیفت کارت آمازون بسیار زیاد است و می‌توان صدها مورد به این لیست اضافه کرد. اما مزایای خرید گیفت کارت به نوع کشوری که شما انتخاب می‌کنید و همچنین کالای مورد نظر خریدار بستگی دارد.

چگونه از گیفت کارت آمازون استفاده کنیم؟

ثبت و ردیم کردن گیفت کارت آمازون بسیار ساده است، برای این منظور مراحل زیر را دنبال کنید. قبل از هر چیز به کشور و آدرس ثبت شده اکانت خود نیز دقت کنید، چرا که خرید شما باید بر اساس همان بخش به صورت دقیق انجام شود. در حال حاضر گیفت کارت آمازون آمریکا، گیفت کارت آمازون امارات، گیفت کارت آمازون انگلیس و کانادا موجود است و به زودی کشورهای دیگر نیز اضافه می‌شود.

  • برای این منظور ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
  • سپس از بالای صفحه به دنبال بخش «Account & Lists» بگردید و آن را انتخاب کنید.
  • حال بخش «Gift Cards» را انتخاب نمایید.
  • در این بخش روی گزینه «Redeem a Gift Card» کلیک کنید و منتظر بمانید صفحه ثبت کد به شما نمایش داده شود.
  • در نهایت نیز روی گزینه « Apply to Your Balance» بزنید تا به حساب کاربری شما اضافه شود.

خرید از آمازون با گیفت کارت

زمانی که یک محصول انتخاب می‌کنید اولین گزینه ای که به شما نشان داده می‌شود، پرداخت به وسیله حساب‌های بین المللی می‌‌باشد. به همین دلیل نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم که روی گزینه «Use Your Gift Card Balance» بزنید تا مبلغ از گیفت کارت پرداخت شود.

تبدیل گیفت کارت آمازون به پول!

برخی از افراد برای اینکه بتوانند پول خود را ذخیره کنند از گیفت کارت استفاده می‌کنند. چرا که با استفاده از گیفت کارت آمازون هیچ مالیاتی پرداخت نخواهید کرد، اما کارمزدهایی که در چند جابه‌جایی پرداخت می‌نمایید باید مدنظر قرار داده شود. نکته بعدی که در تبدیل گیفت کارت آمازون باید مد نظر قرار دهید، تبدیل سه مرحله‌ای است. در مرحله اول شما بر اساس تومان گیفت کارت آمازون خریداری می‌کنید. در مرحله دوم یک کیف پول ارز دیجیتال میسازید و داخل سایت بیت کوین خریداری می‌کنید. حال بین کوین را به کیف پول شخصی خود انتقال میدهید و داخل کیف پول و یا داخل یک صرافی، بیت کوین خود را به تتر تبدیل می‌کنید.

 

سوالات متداول گیفت کارت آمازون

 

گیفت کارت آمازون چیست؟

گیفت کارت آمازون یک کد دیجیتالی آنلاین است که با ثبت کردن آن در سایت آمازون می‌توانید خرید انجام دهید. این گیفت کارت با پول واقعی هیچ تفاوتی ندارد چرا که بر اساس واحد پولی که خریداری می‌کنید بدون تاریخ انقضاء قابل استفاده است.

آیا گیفت کارت آمازون مالیات دارد؟

شما دقیقا بر اساس همان میزانی که گیفت کارت خریداری می‌کنید حساب خود را شارژ خواهید کرد. برخی از کالا و خدمات خاص شامل مالیات می‌شوند که بر اساس واحد پول کشوری که خریداری کردید هزینه آن را پرداخت خواهید کرد.

آیا گیفت آمازون قابل تغییر و تعویض است؟

زمانی که کد گیفت کارت برای شما ایمیل می‌شود و یا به شما نمایش داده می‌شود به هیچ وجه قابل تغییر نخواهد بود. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم که در انتخاب کشور و خرید گیفت کارت آمازون دقت بالایی به خرج دهید.

گیفت کارت یک دلاری آمریکا وجود دارد؟

هر شخص بر اساس نیاز خود می‌تواند گفت کارت خریداری کند، حال گیفت کارت 1 دلاری و یا گیفت کارت 1 یورو هیچ تفاوتی ندارد. مهم این است که در زمان خرید و بررسی کالا تمامی مخارج را در نظر بگیرد. به عنوان مثال برخی از شرکت‌های ارسال کننده محصولات آمازون به جای دریافت هزینه مستقیم از شما گیفت کارت خواهند گرفت.

بین گیفت کارت فیزیکی آمازون و گیفت کارت دیجیتال تفاوتی وجود دارد؟

هر دو گیفت کارت به صورت کاملا یکسان قابل استفاده است و تفاوت چندانی وجود ندارد. البته که امنیت و همچنین اعتبار گیفت کارت دیجیتال آمازون اندکی بیشتر از گیفت کارت فیزیکی خواهد بود، چرا که با خرید از مراکز معتبر قابل پیگیری می‌باشد.

دیدگاه کاربران
افزودن نظر جدید
هنوز هیچ بررسی وجود ندارد.
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.
  • بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

0 امتیاز
از 0 نقد و بررسی کاربران
0
0
0
0
0
با نوشتن نظرات، دیگران را برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.